آغاز ساخت ۲۴ پروژه گردشگری در آذربایجان غربی
کد خبر: 3743393
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

آغاز ساخت ۲۴ پروژه گردشگری در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از آغاز ساخت ۲۴ پروژه گردشگری با اعتبار حدود ۴ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال در استان خبر داد.

آغاز ساخت 24 پروژه گردشگری در آذربایجان غربی

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 24 پروژه گردشگری که در دست ساخت است، اظهار کرد: هم اکنون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ۲۴ پروژه گردشگری با اعتبار حدود  4 هزار و  ۶۷۴ میلیارد ریال در دست ساخت دارد.

وی ادامه داد: گردشگری فرهنگی، بهداشت و سلامت، گردشگری راهیان نور، گردشگری تجاری و گردشگری ورزش از جمله مهمترین حوزه ها و پتانسیل آذربایجان غربی در جذب گردشگر است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به پروژه هایی که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح شد، تصریح کرد: هتل چهار ستاره و مجموعه بوم گردی، دومین هتل دو ستاره تخت سلیمان تکاب، افتتاح ۲ مهمانسرا در قطور خوی، افتتاح سرزمین موج های آبی ارومیه و اولین مهمانسرای چایپاره از جمله پروژه های گردشگری است که با هزینه کرد ۴۸۶ میلیارد ریال طی هفته دولت در استان افتتاح گردید. 

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد مهمانسراهای آذربایجان غربی در سال جاری پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بودند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. 

جباری خاطرنشان کرد: تمام اقامت سراهای آذربایجان غربی آماده پذیرایی از مسافران در تمام ایام سال هستند .

انتهای پیام

captcha