نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی تولید شد
کد خبر: 3743609
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
برای نخستین‌بار در کشور؛

نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی تولید شد

گروه فرهنگی - دبیر موسسه پیام یاسین ارومیه از تولید دفاتر اسلامی ایرانی با تصاویر قهرمانان بومی استان آذربایجان غربی برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و گفت: امید است بتوانیم با انتشار روز افزون این دفاتر در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

تولید نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار در کشور

یاسین شیخلو، دبیر موسسه پیام یاسین ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، بااشاره به اینکه یکی از راههای نفوذ دشمن در راستای ترویج سبک زندگی فاسد غربی، نوشت‌افزار است، گفت: طی سالیان گذشته، دانش‌آموزان همواره نوشت افزاری با معرفی قهرمانان غربی استفاده نموده اند و رسانه همانند یک رسانه در ترویج سبک زندگی بسیار تاثیرگذار است.
وی بابیان اینکه امروز دانش آموزان که نسل کودک و نوجوان جامعه را تشکیل می‌دهند از قهرمانان ملی، نخبگان علمی، دانشمندان هسته‌ای و نفرات برتر مسابقات قرآنی فاصله گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمن به خوبی توانسته از طریق نوشت‌افزار، این رسانه تاثیرگذار را فتح کند و در این راستا تصمیم بر این گرفتیم تا برای نخستین‌بار در کشور طرح نوشت افزار اسلامی ایرانی را اجرا کنیم.
شیخلو از تولید دفاتر اسلامی ایرانی با تصاویر قهرمانان بومی استان آذربایجان غربی برای نخستین بار در کشور خبر داد و افزود: آذربایجان‌غربی همواره از مناطق جنگی کشور بوده که همچنان درگیر می باشد و امروز که دشمن از طریق نوشت افزار به ترویج سبک زندگی فاسد غربی می پردازد، امید است بتوانیم با انتشار روز افزون این دفاتر در مقابل این هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.
وی به حمایتهای معنوی نماینده ولی فقیه در استان در راستای معرفی این دفاتر در خطبه های نماز جمعه ارومیه و رونمایی اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه امسال قیمت کاغذ تقریبا رشدی 3 برابری داشته ولی با تمام این اوصاف محصولات نوشت افزاری ما از لحاظ قیمت و کیفیت کاملا قابل رقابت با دفاتر خارجی است.
دبیر موسسه پیام یاسین ارومیه اظهار کرد: یک سری از این دفاتر با عنوان سری آب و خاک که شامل تصاویری از مزار شهدای گمنام ارومیه است، تولید گردیده که این مکان در محل پارک جنگلی ارومیه واقع گردیده و به عنوان یک مامن برای جوانان شهر شناخته می شود.
وی ادامه داد: سری دیگری از این دفاتر نیز با تصاویری از مسجد جامع ارومیه تولید شده که این مسجد به عنوان اصلی ترین پایگاه انقلاب اسلامی در ارومیه است.
شیخلو سری دیگری از این دفاتر را برای دختران طراحی شده، با عنوان سری یاس معرفی کرد و افزود: در این سری از دفاتر نیز طرح صحیفه سجادیه برای سنین دبستان طراحی گردیده و این کتاب به منزله یک دایره المعارف علوم بشری شناخته می شود که انسان هر آنچه برای یک زندگی خوب نیاز دارد در آن یافت می شود.
وی همچنین از تولید برخی از این دفاتر با عنوان سری وحدت یاد کرد و گفت: استان آذربایجان غربی همواره به عنوان رنگین کمان اقوام و ادیان شناخته شده که سالیان سال است قوم های مختلف با مذاهب گوناگون در کنار هم زندگی کرده و حتی در کنار هم در مدارس حضور می یابند و با یکدیگر دوست هستند.
دبیر موسسه پیام یاسین ارومیه یادآور شد: سری دیگر این نوشت افزار با عنوان مفاخر تولید گردیده که شامل دو طرح از امام جمعه سابق ارومیه و مجاهد نستوه آذربایجان غربی شیخ غلامرضا حسنی تهیه گردیده که این عالم ربانی علاوه بر مجاهدت های خستگی ناپذیر، یک باغبان نمونه نیز بود و همچنین تصاویری از حامد ولیزاده قاری اهل ارومیه که به عنوان نفر اول مسابقات قرائت قرآن کریم در سال 95 انتخاب شده بود می باشد. 
وی افزود: سری شهدا نیز با عنوان معرفی شهید مهندس مهدی امینی و شهید مهدی باکری و همچنین تصویر شهدای مدافع حرم استان در کنار فرمانده عصر حاضر سردار سلیمانی می باشد که یکی از تفاوتهای این تصاویر این است که همانند قهرمانان غربی سعی نموده ایم تا شهدا را نیز با تصاویری اکشن در چشم نوجوانان به عنوان یک قهرمان ملی جلوه دهیم.

تولید نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار در کشور

تولید نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار در کشور

تولید نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار در کشور

تولید نوشت‌افزار ایرانی با تصویر قهرمانان آذربایجان‌غربی برای نخستین بار در کشور
انتهای پیام

captcha