برگزاری محافل انس با قرآن ویژه ماه ‌رمضان در البرز
کد خبر: 3809232
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

برگزاری محافل انس با قرآن ویژه ماه ‌رمضان در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در هر یک از شهرستان‌های این استان حداقل سه محفل انس با قرآن‌ کریم برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، درخصوص برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای ماه رمضان گفت: ۹۰۰ مبلغ از استان البرز و استان قم برای ماه رمضان و مراسم‌های آن به کرج می‌آیند، از این تعداد حدود ۷۰۰ نفر از مبلغین و روحانیان البرزی و مابقی از قم هستند.
وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن، افزود: هر شهرستان حداقل سه محفل انس با قرآن خواهد داشت و همچنین مراسم جزء‌خوانی قرآن با همکاری صدا و سیما و اوقاف به طور مستقیم پخش خواهد شد.
مسعودی در ادامه افزود: محل این جزء خوانی در یکی از دو محل مصلی و امام زاده حسن برگزار خواهد شد، درضمن برنامه‌های بسیار خوبی را برای لیالی قدر نیز تدارک دیده‌ایم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در پایان اعلام کرد: در این ماه مبارک نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان سیل‌زده اقدام خواهیم کرد تا با این کمک ذره‌ای از مشکلات و مشقات آنان برطرف شود.
انتهای پیام

captcha