روحیه انقلابی، پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی است
کد خبر: 3817209
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

روحیه انقلابی، پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی است

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو با تاکید بر اینکه سبک زندگی در کشور باید کاملا اسلامی باشد، گفت: یعنی باید همواره از خط ولایت فقیه حمایت کرد و درصدد ترویج آن بود، روحیه انقلابی به‌معنای دستیابی و پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی و حفظ و صیانت از آن است.

روحیه انقلابی، پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کاظمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو، ظهر امروز، ۱۴ خرداد ماه، در مراسم سی‌امین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران که در مسجد جامع شهرستان ماکو برگزار شد، گفت: وجود امام خمینی(ره)، سرتاسر قرآنی بود و در نتیجه تک‌تک فرامین ایشان نیز مملو از عطر کلام الهی بودند.
وی در تشریح شاخص‌های انقلابی‌گری از دیدگاه امام راحل افزود: امروزه پایبندی به ارزش‌های اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بیش از پیش احساس می‌شود و مردم نباید تحت‌تاثیر فرهنگ شوم غرب متحول شوند، غرب همواره سعی دارد فرهنگ ناشایست خود را که همچون سم است، به کشورهای درحال‌توسعه تزریق کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی با اشاره به اینکه مردم‌محور بودن و جمهوری اسلامی بودن انقلاب ایران از ابتدا تا به امروز الگویی برای مردم جهان است، تصریح کرد: مسئولینی که به نام نظام‌ و اسلام بر سر سفره این انقلاب نشسته و به منافع خود فکر می‌کنند‌، آگاه باشند که روز به روز از خط اسلام دور می‌شوند و هم در این دنیا و هم در آخرت، تاوان اعمال خود را پس خواهند داد.
وی مبنای ارزشی دیگر انقلاب ایران را اعتماد به تکامل، پیشرفت و تحول با سپردن کار به کاردانان جوان یاد کرد و افزود: سبک زندگی باید اسلامی باشد، یعنی باید همواره از خط ولایت فقیه حمایت کرد و درصدد ترویج آن بود، روحیه انقلابی به‌معنای دستیابی و پایبندی به استقلال داخلی و بین‌المللی و حفظ و صیانت از آن است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی استقلال را رمز پیروزی حق علیه باطل عنوان کرد و یادآور شد: مذاکرات برجام، تجربه‌ای برای مسئولین و مردم بود که مشاهده کردیم این تجربه در جهت چاره‌سازی مشکلات گام برنداشت و تکرار آن اشتباهی بزرگ است.
وی افزود: شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، راهبرد و خط و مشی زندگی است که باید همواره از سوی مردم و مسئولین پیگیری شود.
انتهای پیام

captcha