فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3822681
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در استان خبر داد و گفت: در حال‌ حاضر ۱۱ هزار و ۴۰۰ جوان مستعد بسیجی در سراسر استان در قالب اردوهای جهادی فعالیت دارند.

فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، الهوردی داداش‌زاده، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبح امروز، ۵ تیر‌ماه در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت و جهادی استان، از فعالیت ۶۰۵ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در استان خبر داد و گفت: از جمله اهداف اصلی اردوهای جهادی می‌توان به ایجاد محیطی سالم برای کار و فعالیت جوانان و بسیجیان، کمک به کاهش هزینه‌های دولت، پیشگیری از اعتیاد و رفع محرومیت در مناطق محروم اشاره کرد.
وی ادامه داد: در حال‌ حاضر ۱۱ هزار و ۴۰۰ جوان مستعد بسیجی در سراسر استان در قالب اردوهای جهادی فعالیت دارند و همچنین ۷۶ گروه جهادی دانشجویی در استان به خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار مشغول هستند.
داداش‌زاده با بیان اینکه تمامی این گروه‌ها در عرصه‌های علمی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، فنی و عمرانی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: عملکرد تمام گروه‌های جهادی مورد ارزیابی قرار گرفته که براساس این ارزیابی، در سال ۹۷ شاهد درخشش ۸ جهادگر از استان در جشنواره کشوری بوده‌ایم.
وی با اشاره به اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان آذربایجان‌ غربی به مناطق سیل‌زده در ابتدای سال جاری یادآور شد: حدود ۱۰۰ تن اقلام جمع‌آوری شده نیز در این بازه زمانی به مناطق مشخص شده در استان‌های سیل‌زده کشور اعزام شد.
انتهای پیام

captcha