افتتاح مدرسه خیران مدرسه‌ساز در روستای سئین سرعین
کد خبر: 3823212
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

افتتاح مدرسه خیران مدرسه‌ساز در روستای سئین سرعین

گروه اجتماعی ــ به‌همت هیئت مدیره اتحادیه اغذیه‌فروشان تهران، مدرسه چهار کلاسه روستای سئین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و انجمن اسلامی اصناف بازار تهران افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سومین مدرسه خیرین مدرسه‌ساز در روستای سئین سرعینبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز بابانژاد، بخشدار بخش سبلان، امروز نهم تیرماه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: با افتتاح این مدرسه ۳۷ دانش‌آموز دوره اول متوسطه از سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۹ از کانکس‌ها جدا و در ساختمان جدیدالتاسیس تحصیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با تاسیس این مدرسه پیش‌بینی می‌شود در ۲ سال آینده تعداد دانش‌آموزان به بیش از ۵۰ نفر خواهد رسید، افزود: مدرسه روستای سئین سومین مدرسه‌ای است که توسط خیران هیئت رئیسه اتحادیه اغذیه‌فروشان تهران بزرگ در این بخش ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ساخت ۲ مدرسه دیگر در روستاهای آلوچه سبلان و شمس‌آباد از دیگر برنامه‌های این هیئت مدیره بوده که به‌زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

بخشدار بخش سبلان اظهار کرد: در حال حاضر در بخش سبلان در عرض ۴ سال، ۴ مدرسه با مجموع ۱۲ کلاس آموزشی توسط خیران ساخته و به بهره‌برداری رسیده و 3 مدرسه دیگر نیز تا آخر سال ۹۸ تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

انتهای پیام

captcha