شرکت ۳۵۰ دانشجوی پیام‌نور آذربایجان‌غربی در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3837002
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

شرکت ۳۵۰ دانشجوی پیام‌نور آذربایجان‌غربی در جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی از شرکت ۳۵۰ نفر از دانشجویان پیام‌نور استان در بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: مرحله نهایی این جشنواره مهرماه سال جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

شرکت ۳۵۰ نفر از دانشجویان پیام‌نور آذربایجان‌غربی در جشنواره قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی پورعلی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۲ شهریورماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: امسال این جشنواره با مدیریت کرمان بوده و از آذرماه سال گذشته شروع ثبت‌نام انجام شده و ۲۲ مرداد امسال نیز مرحله استانی در مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره ۳۵۰ نفر از دانشگاه‌های پیام نور سراسر استان ثبت نام کردند، افزود: این جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله بخش آوایی، رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، رشته‌های حفظ از ۵ جزء تا حفظ کل و بخش‌های فرهنگی ـ هنری و پژوهشی است.

پورعلی با بیان اینکه منتخبان این جشنواره به‌صورت کشوری داوری می‌شوند، بیان کرد: خوشبختانه در رشته حفظ در استان نفرات برتر خوبی داشتیم و مهرماه سال جاری کرمان میزبان مرحله نهایی خواهد بود و از استان نیز ۵ نفر در بخش آقایان و ۳ نفر در بخش بانوان به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی با اشاره به حمایت‌هایی که از نخبگان قرآنی از سوی دانشگاه پیام‌نور صورت می‌گیرد، گفت: دانشجویانی که به مرحله کشوری راه می‌یابند، از تخفیفات کشوری در پرداخت شهریه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha