جشنواره مالک اشتر در خلخال برگزار شد
کد خبر: 3837053
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

جشنواره مالک اشتر در خلخال برگزار شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلخال گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و در راستای تقدیر از نفرات و رده‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، جشنواره مالک اشتر برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر در خلخال برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلخال، امروز، دوم شهریورماه در راستای قدردانی از نفرات و رده‌های موفق و برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلخال، گفت: جشنواره مالک اشتر از سال‌های پیش، یکی از بهترین برنامه‌ها برای ارج نهادن به زحمات عزیزانی است که در مجموعه بسیج شبانه‌روز تلاش می‌کنند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، یکی از نماد‌های تکریم از نیروی انسانی جشنواره مالک اشتر است.

وی افزود: بسیجیان عزیز مخلصانه و و بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند و از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلخال گفت: عرصه بسیج، عرصه ابلاغی و اجباری نیست؛ لذا اگر عزیزی در این مجموعه منتخب شده است قطعاً همه زحمات در نظر گرقته می‌شود، فضای بسیج و عرصه بسیج برای انسان‌هایی که می‌خواهند مخلصانه به این کشور خدمت کنند بهترین عرصه است.

انتهای پیام

captcha