زیرساخت‌های بازگشایی مرز خسروی فراهم شده است
کد خبر: 3837087
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

زیرساخت‌های بازگشایی مرز خسروی فراهم شده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمانشاه گفت: تدارکات و زیرساخت‌های لازم بازگشایی مرز خسروی که یکی از مطالبات مردم است فراهم شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز، 2 شهریورماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته دولت با اشاره به سبک مدیریتی شهید رجایی اظهار کرد: پرهیز از تجمل‌گرایی و رسیدگی به محرومان و حفاظت از بیت‌المال در سبک زندگی ایشان مشهود بود که ضروری است مدیران این امر را سرلوحه خود قرار دهند.
وی افزود: هفته دولت فرصتی مغتنم است تا مدیران از طریق رسانه عملکرد خود را مطرح کنند تا ایرادات بازگو و پیگیری لازم در آن موضوع به عمل آید.
استاندار کرمانشاه در این نشست با اشاره به رونق تولید در استان گفت: علی‌رغم تحریم‌ها براساس شاخص‌های مرکز آمار تحقق شعار رونق تولید در استان روبه بهبود است.
بازوند به بازگشایی مرز خسروی نیز اشاره و اظهار کرد: تدارکات و زیرساخت‌های لازم بازگشایی مرز خسروی که یکی از مطالبات مردم است فراهم شده و وزارت کشور در این خصوص توافق خود را اعلام کرده است.
وی افزود: بدون شک با بازگشایی این مرز جشن بازگشایی در استان خواهیم داشت.
استاندار کرمانشاه به تهیه و تدوین سه سند اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و سند اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: خروجی این سه سند کاهش نرخ بیکاری در استان است که امیدواریم تا پایان سال به این مهم دست یابیم.
انتهای پیام

captcha