تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز زائران در مرز خسروی تسریع یابد
کد خبر: 3839237
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷

تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز زائران در مرز خسروی تسریع یابد

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امسال با توجه به جابجایی در مرز عبوری زائران آذربایجان‌غربی به مرز خسروی تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز در مرز با همکاری تمامی ارگان‌ها باید تسریع یابد.

تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز زائران در مرز خسروی تسریع یابد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی، صبح امروز، ۱۰ شهریورماه، در نخستین جلسه کمیته زیربنایی ستاد استانی اربعین حسینی، اظهار کرد: خدمت در راه اباعبدالله‌الحسین و زائران آن حضرت باارزش‌ترین خدمت‌ها بوده و مدیران و مسئولان با عشق و علاقه‌ای که به این بارگاه دارند، با اشتیاق در این راه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امسال با توجه به جابجایی در مرز عبوری زائران آذربایجان‌غربی به مرز خسروی تامین امکانات و تاسیسات موردنیاز در مرز با همکاری تمامی ارگان‌ها باید تسریع یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی بر نظارت بیشتر مسئولان در کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران و ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل زائران از استان به مرز و در زمان بازگشت زائران و برخورد با هرگونه سوءاستفاده برخی افراد و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه‌ها در زمان رفت‌وبرگشت زائران تاکید کرد.
انتهای پیام

captcha