اجرای عدالت در کشور؛ مطالبه اصلی مردم
کد خبر: 3841834
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

اجرای عدالت در کشور؛ مطالبه اصلی مردم

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه نوشین‌شهر گفت: مردم از مسئولان انتظار برخورد و رفتارهای انقلابی دارند تا عدالت در تمامی دستگاه‌ها به‌دور از حزب و نسبت‌های فامیلی اجرا شود و حقوق تمام اقشار جامعه رعایت شود و تفرقه و جدایی بین مردم و دولت‌مردان ایجاد نشود.

اجرای عدالت در کشور؛ مطالبه اصلی مردم

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خان‌بابایی، امام جمعه نوشین‌شهر، ظهر امروز، ۲۲ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشین‌شهر، اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه در برخورد با متخلفان ریز و درشت برخوردهای خوبی انجام داده و ثابت کرده است که نباید کسی خود را بالاتر از قانون و مصون از برخوردهای قضایی بداند.

وی افزود: مردم از مسئولان انتظار برخورد و رفتارهای انقلابی دارند تا عدالت در تمامی دستگاه‌ها به‌دور از حزب و نسبت‌های فامیلی اجرا شود و حقوق تمام اقشار جامعه رعایت شود و تفرقه و جدایی بین مردم و دولت‌مردان ایجاد نشود، زیرا دشمنان در کمین نشسته‌اند تا از هر فاصله و شکافی بر علیه کشور استفاده کرده و توطئه‌چینی کنند.

امام جمعه نوشین‌شهر با اشاره به درپیش‌رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم باید با هوشیاری و به‌دور از حزب‌گرایی و نسبت‌گرایی و با وجدان خود افراد انقلابی را انتخاب کنند تا دولت و مجلس نیز انقلابی شده و همسو با آرمان‌ها و اهداف انقلاب شود.

خان‌بابایی بیان کرد: دولت و مجلس انقلابی موجب پیروزی و موفقیت کشور می‌شود و مشکلات کشور ما فقط به دست مردم، دولت و مجلس انقلابی حل می‌شود و نباید از دشمنان و آمریکا انتظار همکاری و همیاری در حل مشکلات را داشت، بلکه زنده ماندن انقلاب و موفقیت کشور عزیز ایران به دست خود ما و جوانان انقلابی است.

انتهای پیام

captcha