رعایت ارزش‌های اسلامی ویژگی بارز دفاع مقدس بود
کد خبر: 3843988
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

رعایت ارزش‌های اسلامی ویژگی بارز دفاع مقدس بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه رشادت، معنویت و رعایت ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس بود، گفت: اکنون نیز با اتحاد و همدلی می‌توانیم از مشکلات و شرایط دشوار عبور کنیم.

رعایت ارزش‌های اسلامی ویژگی بارز دفاع مقدس بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه، در رژه نیروهای مسلح در ارومیه که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس یک جنگ خاص نبود، جنگ ما دفاعی بود و از ویژگی‌های مهم دفاع مقدس این بود که ما دفاع کرده و جنگ را شروع نکردیم و رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان در شرایط سخت با کمترین تجهیزات از دیگر ویژگی‌های دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: بسیجیان با کمترین آموزش نظامی در دوران جنگ حماسه آفریدند و معنویت در جنگ بزرگترین کار خود را انجام داد و رازونیاز شبانه رزمندگان در جبهه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس بود.

شهریاری با تأکید بر اینکه رشادت، معنویت و رعایت ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس بود، گفت: اکنون نیز با اتحاد و همدلی می‌توانیم از مشکلات و شرایط دشوار عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ ما جنگ ارزش‌ها بود، بیان کرد: وحدت مثال‌زدنی مردم نقش اول را در پیروزی جنگ هشت ساله دفاع مقدس داشت و امروز نیز در شرایط دفاع مقدس قرار داریم و شدیدترین تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما اعمال شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: مردم باید همواره وحدت و یکپارچگی خود را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنند که در نهایت منجر به پیروزی امت اسلامی می‌شود.

انتهای پیام

captcha