استقامت و پایداری در راه خدا از ویژگی‌های بارز انسان‌های مومن است
کد خبر: 3852777
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

استقامت و پایداری در راه خدا از ویژگی‌های بارز انسان‌های مومن است

گروه اجتماعی ــ مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه چایپاره گفت: الگو قراردادن انسان‌های مومن است که نمونه‌های بارز آنها انبیاء و ائمه معصومین(ع) هستند که باید آنها را بعنوان الگو و اسوه خود قرار دهیم.

استقامت و پایداری در راه خدا از ویژگی‌های بارز انسان‌های مومن است

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت فرارسیدن دهه آخر ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر عظیم الشان و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) است، مراسم ویژه‌ای در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد ناحیه چایپاره با حضور کارکنان برگزار گردید،سرهنگ حاجی‌زاده، مدیر عقیدتی سیاسی ناحیه چایپاره در این مراسم اظهار کرد: از راه‌های افزایش ایمان به خدا، الگو قراردادن انسان‌های مومن است که نمونه‌های بارز آنها انبیاء و ائمه معصومین(ع) هستند که باید آنها را بعنوان الگو و اسوه خود قرار دهیم.

سرهنگ حاجی‌زاده افزود: لازمه سرمشق قرار دادن انبیاء، ائمه و انسان‌های مومن، آشنا شدن با ویژگی‌های آن بزرگواران می‌باشد که مهمترین ویژگی‌های آنها عبارتند از تسلیم شدن در برابر امر خداوند، استقامت و پایداری در راه خدا و مبارزه با عقاید باطل و خرافات است که با استناد به آیات قرآن کریم به بخشی از آنها اشاره کردند.

وی بیان کرد: در دوران کنونی باید با الگوگیری از این خصوصیات بتوانیم دین خدا را حفظ کرده و با ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های استکبار جهانی، خود را آماده و مهیای حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) نمائیم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم ضمن قرائت زیارت عاشورا و  روضه خوانی و  سینه‌زنی، از شرکت کنندگان با صبحانه نذری پذیرایی بعمل آمد.

انتهای پیام
captcha