شوراها و دهیاران، نماد مردم‌سالاری دینی هستند
کد خبر: 3867981
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

شوراها و دهیاران، نماد مردم‌سالاری دینی هستند

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار خوشاب در آستانه برگزاری انتخابات مجلس با بیان اینکه شوراها و دهیاران نماد مردم‌سالاری دینی و پل بین مردم و نظام هستند، گفت: شوراها حق سیاسی‌کاری ندارند و باید برای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش داشته باشند.

شوراها حق سیاسی کاری ندارند

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امان‌الله خدمتگزار، فرماندار شهرستان خوشاب، روز گذشته، دهم دی‌ماه در نشست شورای اداری این شهرستان، در سلطان‌آباد، مرکز  شهرستان خوشاب، با بیان اینکه شرایط کشور عادی نیست و دشمن از هر راهی برای سیاه‌نمایی و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و فاصله انداختن بین نظام و مسئولان تلاش می‌کند، گفت: باید هوشیار باشیم و برای انتقال پیام و آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبر عزیز انقلاب تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم، به سمت خود محوری نخواهیم رفت، اگر رضای خدا را در نظر بگیریم و ارزش‌های انسانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، قطعاً در گام دوم انقلاب پیروز خواهیم بود.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و پیام‌آور عاشورا اضافه کرد: آن حضرت با تمام سختی‌های موجود در کنار ائمه(ع) بودند و امروز مردم نیز با عشق و علاقه به مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، وظیفه حفظ و حراست از اهداف نظام و رهبری را بر عهده دارند.

ده‌گردشی برای حل مشکلات مردم

نماینده عالی دولت در خوشاب با بیان اینکه شوراها و دهیاران نماد مردم‌سالاری دینی و پل بین مردم و نظام هستند، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا در کنار هم باشیم و در برنامه ده‌گردشی با حضور مسئولان در روستاها به مشکلات مردم از نزدیک رسیدگی شود و پای صحبت مردم بنشینیم و پاسخگوی مشکلات آنان باشیم.

وی با تشکر از امام جمعه خوشاب برای حضور در سفر اول ده‌گردشی در روستای سیدآباد با اشاره به اینکه روز چهارشنبه، ۱۱ دی‌ماه در جلسه دوم در روستای نوده انقلاب مهمان مردم خونگرم و شهیدپرور این روستا خواهیم بود و با توصیه به مسئولان برای اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده، گفت: مسئولان بخش نوده انقلاب آمادگی لازم را داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

حل مشکلات زمین‌های بنیاد مستضعفان در مرحله نهایی

فرماندار خوشاب بیان کرد: بسیاری از مدیران استانی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان خوشاب اطلاع و آگاهی کافی ندارند و نیاز است تا مسئولان سفری به شهرستان خوشاب داشته باشند و از نزدیک با این منطقه آشنا شوند، در این خصوص برای حل مشکلات مردم در رابطه با زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان با پلاک‌های 11-12-13 در سلطان‌آباد با مدیرکل بنیاد مستضعفان و منابع طبیعی استان جلساتی داشتیم و پیگیری کردیم که با همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی سلطان‌آباد در حال حل شدن نهایی است.

وی با اشاره به اینکه جانمایی اراضی بنیاد و منابع طبیعی انجام شده و نقشه‌برداری‌ها تمام شده است، با اشاره به معرفی پنجاه نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت اسنادشان گفت: با توجه به تقبل هزینه‌های تشکیل و صدور اسناد از سوی بنیاد مستضعفان، به‌زودی شاهد دریافت اسناد ۱۲ نفر از این عزیزان تا دهه فجر خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha