برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس
کد خبر: 3895472
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی انجام می‌گیرد

برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس

مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه از برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورسبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، یوسفی مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه اظهار کرد: دوره آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه‌گذاری در این بازار و با توجه به عدم امکان برگزاری دوره‌های حضوری، به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت نام در این دوره‌های آنلاین محدودیت سنی و مکانی نداشته و علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌های مجازی آنلاین شرکت کنند.

مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه ادامه داد: در این دوره فراگیران با بازارهای مالی و بورس اوراق بهادار، نحوه خرید و فروش سهام به صورت آنلاین، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، مدیریت و تشکیل سبد سهام و دریافت آن و سود سهام و روش‌های سرمایه‌گذاری اشخاص آشنا و مهارت‌های لازم در این خصوص را کسب خواهند کرد.

وی عنوان کرد: شرکت در این کلاس‌ها با گوشی یا لپ تاپ و از طریق برنامه adobe connect امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی پایان دوره جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد، اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32359479-044 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha