مجوز ۱۹ مرکز «مثبت زندگی» در سمنان
کد خبر: 3905948
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

مجوز ۱۹ مرکز «مثبت زندگی» در سمنان

مدیرکل بهزیستی سمنان با بیان اینکه ۱۹ مرکز مثبت زندگی در استان مجوز گرفته‌اند، گفت: اولین مرکز هفته آخر تیرماه طی هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

مجوز 19 مرکز مثبت زندگی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا ایزد‌پور، مدیرکل بهزیستی استان صبح امروز، 1 تیرماه در نشست کمیته عملیاتی مراکز «مثبت زندگی» با اشاره به اینکه ۸۰ نفر متقاضی تأسیس مراکز مثبت زندگی در استان شدند، گفت: دقت، امانت‌داری، انتخاب اصلح و قانون‌مداری در گزینش متقاضیان مد نظر است و بر این اساس ۵۰ متقاضی دارای شرایط لازم هستند.

وی ادامه داد: طبق اعلام سازمان بهزیستی ۱۹ مرکز مثبت زندگی در استان مجوز گرفته است که اولین مرکز هفته آخر تیرماه طی هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان متذکر شد: راه‌اندازی این مراکز، خدمات حمایتی و تخصصی را به مددجویان ارتقا بخشیده و در این راستا در این مراکز می‌کوشیم تا انتظارات و مطالبات جامعه هدف از سازمان بهزیستی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی برآورده شود.

به گفته وی، در مراکز مثبت زندگی اقداماتی مانند تقویت رویکرد خانواده‌محور و اجتماع‌محور نیز انجام می‌شود و تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی مهم‌ترین رویکرد این مراکز است.

ایزدپور ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان را مهم‌ترین هدف راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی برشمرد و گفت: تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف از دیگر مزایای این مراکز است.

انتهای پیام
captcha