حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی باشد
کد خبر: 3910839
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸

حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی باشد

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل گفت: حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی و مسجدی باشد تا هدف نهایی و غایی آن، که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان است صورت گیرد.

حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی باشدبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل ۲۵ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: تکریم از خانواده معظم شهدا جزوی از اصول استمراری برای نشان دادن تداوم راه امام خمینی(ره) و شهدا به همت دلسوختگان راه امام است.

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل تصریح کرد: حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی و مسجدی باشد تا هدف نهایی و غایی آن که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان صورت گیرد.

وی یادآور شد: فعالان کانون‌های مساجد نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند ایفا کنند و باید نقش فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرد.

شاهی افزود: با تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و کانون‌های مساجد می‌توانیم زمینه گسترش همکاری‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از مقام شهدا و خانواده‌های شهدای در بین بچه‌های مسجد را داشته باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان اظهار کرد: کانون‌های مساجد به عنوان یک نهاد مردمی در محله می‌توانند میزبان بسیار خوبی برای خانواده معظم شهدا باشند و برنامه‌ریزی در این خصوص بسیار مهم و ضروری است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» زمینه گسترش همکاری‌های این دو نهاد را افزایش دهد تا بتوانیم از خدمات و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا به خوبی تجلیل و تکریم کنیم.

انتهای پیام
captcha