۴۰ برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3920701
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

۴۰ برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ برنامه در این استان برگزار می‌شود.

۴۰ برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز، 13 شهریورماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰ برنامه مختلف و متنوع در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال «ما قوی هستیم»، است، افزود: در این راستا برنامه هایی در حوزه های فرهنگی، ورزشی و عقیدتی مهیا شده است.

سردار عباسقلی‌زاده، اظهار کرد: برگزاری رژه موتورسواری، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، ارائه خدمات ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها به یاد شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت و همچنین انجام کمک‌های مومنانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله این برنامه ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار ۴۰» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز و پارک شمیم پایداری تبریز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه های مهم ستاد هفته دفاع مقدس است که سعی می شود تا بازدیدها به صورت مجازی و پخش از صدا و سیما به انجام برسد.

وی دفاع مقدس را پیشانی و شاهکار دفاعی جهادی و ملت ایران در تاریخ جهان دانست که کسی نمی‌تواند آن را کتمان کند.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ابتکاری در هفته دفاع مقدس امسال نمود بیشتری خواهد داشت، گفت: امسال چهل سالگی دفاع مقدس را با برگزاری نمایشگاه‌های ویژه توانمندی‌های متنوع نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی نیروهای مسلح گرامی می‌ داریم.

وی با اشاره به اینکه امنیت و پیشرفت از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما باید سعی کنیم امسال برنامه‌ها را با کیفیت عالی و در شان دفاع مقدس برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha