آزادی ۳۰ زندانی از محل موقوفات در مازندران
کد خبر: 3958290
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

آزادی ۳۰ زندانی از محل موقوفات در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیاز‌های روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌‍‌کند، گفت: به برکت موقوفات ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در مازندران آزاد شدند.

آزادی ۳۰ زندانی به‌برکت موقوفات در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، صبح امروز ۱۸ اسفندماه در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان امامزاده عباس‌(ع) ساری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه مازندران طی سال جاری بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را از محل موقوفات و کمک‌های خیرین بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع کرده است.

وی به ورود جدی اوقاف و امور خیریه مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات جهت مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف به نیاز‌های روز جامعه ورود کرده و در بخش‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌‍‌کند، بیان کرد: طی روز‌های گذشته به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریالی به آغوش خانواده بازگشتند و پیش از این نیز ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد به برکت موقوفات استان آزاد شده بودند.

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه، اوقاف و امور خیریه مازندارن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری کرده و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی را با حضور مبلغان اجرا کرده است.

انتهای پیام
captcha