اجرای ششمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان
کد خبر: 3960479
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

اجرای ششمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سال نو، ششمین مرحله کمک مومنانه توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان اجرا شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ششمین مرحله کمک مومنانه خبرداد و اظهارکرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ و همزمان با اعیاد شعبانیه پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه، ششمین مرحله این طرح توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه در طی سال گذشته پنج مرحله توزیع اقلام معیشتی، بهداشتی و لوازم التحصیل به همت این نهاد صورت گرفته است، افزود: در ششمین مرحله اجرای این طرح ۲۷۵ بسته معیشتی توزیع خواهد شد، این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، حبوبات، روغن، رب و سایر اقلام ضروری معیشتی می‌باشد.

لطیفی ضمن تقدیر از مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این طرح، گفت: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان با حضور و مشارکت فعالانه در این طرح، تبلوری از رسیدگی به همنوع و مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت کوچک بتوانیم بخشی از مشکلات مردمی که در این ایام دچار آسیب شده‌اند را برطرف کرده و این حرکت مورد رضای الهی باشد.

انتهای پیام
captcha