هرگونه تجاوز صهیونیسم با پاسخ محکم مقاومت مواجه می‌شود
کد خبر: 3973009
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
خالد القدومی:

هرگونه تجاوز صهیونیسم با پاسخ محکم مقاومت مواجه می‌شود

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: اگر رژیم کودک کش صهیونیستی دوباره تجاوزی داشته باشد با پاسخ محکم مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، خالد القدومی، نماینده جنبش حماس در ایران، شب گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه، در همایش «نغمه‌های آزادی فلسطین» که با همکاری موسسه فرهنگی - اجتماعی الاقصی برای حمایت از مردم سرزمین قدس شریف، برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شکست و اعلام آتش‌بس یک طرفه شد که این نشان از عزت و توانمندی محور مقاومت دارد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت تصمیم خود را گرفته و عزم خود را جزم کرده تا پایان اشغالگری از پای ننشیند، خطاب به ایرانیان اظهار کرد: خود را آماده کنید تا با یاری خداوند، به زودی به فلسطین سفر کرده و در کنار یکدیگر، نماز پیروزی را در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان و معراج گاه نبی اکرم(ص) برگزار کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه پیروزی در راه است، بیان شد، مایه مباهات است و از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم، افزود: مقاومت فلسطین اعلام کرده که اگر رژیم کودک کش صهیونیستی دوباره تجاوزی داشته باشد با پاسخ محکم مقاومت مواجه خواهد شد.

القدومی در پایان یادآور شد: مقاومت فلسطین نشان داد که آماده پشتیبانی و دفاع از مردم فلسطین و مسجدالاقصی است.

علیرضا کمیلی، دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده نیز در این همایش، اظهار کرد: ملت ایران امروزه به نقطه‌ای رسیده است که خود را در خاورمیانه مقتدر می‌داند و با ابرقدرت‌ها مقایسه می‌کند. دشمنان در همه زمینه‌ها کار می‌کنند و در فضای مجازی کانال‌های زیادی برای نابودی مسلمانان راه انداخته‌اند. از این رو امیدوارم به حق خون شهدا و حاج قاسم، بتوانیم اراده خود را در راه مبارزه با دشمنان قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام
captcha