مشارکت البرزی‌ها در پویش «دهه‌ولایت»
کد خبر: 3986031
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

مشارکت البرزی‌ها در پویش «دهه‌ولایت»

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: به مناسبت دهه ولایت از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد پایگاه‌های بهزیستی، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون نذری‌ها، گوشت قربانی و دیگر اهدایی‌های همشهریان خیر و مومن البرزی است.

مشارکت البرزی‌ها در پویش «دهه‌ولایت»

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت دهه ولایت از ۲۹ تیر تا هفتم مرداد پایگاه‌های بهزیستی، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون نذری‌ها، گوشت قربانی و دیگر اهدایی‌های همشهریان خیر و مومن البرزی است.

وی افزود: تمامی ادارات شهرستان‌های تابعه استان و کلیه مراکز وموسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی البرز آماده دریافت نذورات و کمک‌های همشهریان عزیز و خیرین هستند تا این عیدی را به دست نیازمندان واقعی و جامعه هدف بهزیستی برسانند.

حیدری بیان کرد: همچنین خیرین می‌توانند نذورات نقدی خود را به روش‌های مختلف از جمله پرداخت از طریق شماره کارت مجازی مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ و حساب شبا به شماره IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ پرداخت کنند.

این مسئول گفت: کمک‌های نقدی مردمی در صورتی که نیت عام داشته باشد در بخش معیشت، مسکن، جهیزیه و ازدواج، هزینه های تحصیلی، درمانی وغیره جهت خانواده‌های کم‌بضاعت، ایتام، معلولین، زنان سرپرست‌خانوار و اقشار آسیب‌پذیر هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: پویش دهه ولایت توسط سازمان بهزیستی با هدف هدایت آحاد جامعه به خیر جمعی و تشویق مردم به مشارکت اجتماعی در استان راه‌اندازی شده است و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هرچه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

انتهای پیام
captcha