ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در توسعه کشور
کد خبر: 3989985
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در توسعه کشور

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی جوان‌محور است گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و جهاددانشگاهی در اولویت کشور و استان قرار گیرد.

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جهاد دانشگاهی در اولویت کارهای استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری استان، امروز، 20 مردادماه در بازدید از جهاددانشگاهی استان و دیدار با اعضای این نهاد با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی جوان‌محور است گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و جهاددانشگاهی در اولویت کشور و استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: حوزه‌های مختلفی که در این نهاد وجود دارد به خودی خود مجموعه‌ای عریض و طویل می‌خواهد اما جهاددانشگاهی توانسته با امکانات کم کارهای مهم انجام دهد.

خجسته‌پور با تأکید بر اینکه میزان ظرفیت دانشگاههای استان از میانگین کشوری بالاتر است اظهار کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند از ظرفیت دانشجویان و دانشگاهیان استفاده کند که در این راستا نباید خود را محدود به اجرای طرحها کند بلکه در هر زمینه که دانشجو تمایل دارد ظرفیت‌سازی کند.

به گفته وی فرزندآوری از دغدغه‌های نظام و مقام معظم رهبری است که بر این اساس توسعه رویان راهگشاست و جهاددانشگاهی استان می‌تواند از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی، ستاد فرمان اجرایی امام و بنیاد برکت بهره‌گیری نماید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه دچار ضعف فرهنگ گفت‌وگو و خشونت کلامی در کشور شده‌ایم متذکر شد: با مناظره و فرهنگ گفتگو و برگزاری مناظرات دانشجویی توسط این نهاد می‌توان در این راستا این چالش را برطرف کرد.

انتهای پیام
captcha