برگزاری مرحله شفاهی «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن» در البرز
کد خبر: 3992091
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

برگزاری مرحله شفاهی «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مرحله دوم(شفاهی) آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» در استان خبر داد.

برگزاری مرحله شفاهی «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن» در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دوم(شفاهی) شانزدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» دوم تا چهارم شهریور به میزبانی شهرستان کرج و ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون با حضور 386 حافظ ۳۱ اردیبهشت به میزبانی کرج و ساوجبلاغ برگزار شد و پس از بررسی نتایج 101 نفر مجاز به شرکت در مرحله دوم شدند.

این مسئول گفت: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان به‌صورت متمرکز در روزهای دوم، سوم و چهارم شهریورماه در دو حوزه کرج و ساوجبلاغ برگزار می‌شود. در کرج آقایان روز سه‌شنبه، دوم شهریور در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، بانوان روز پنج‌شنبه، چهارم شهریور در مدرسه صدرای کرج و روز چهارشنبه، سوم شهریور، حافظان ساوجبلاغی(آقایان و بانوان) با هم رقابت می‌کنند.

ملازاده تصریح کرد: این آزمون با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکتری برگزار می‌شود و مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha