دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4012553
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری دوره توانمندسازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان خبر داد و گفت: این دوره به منظور تحقق اهداف قرآنی و توسعه فعالیت‎‌های مؤسسات برگزار می‌شود.

ملازاده تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی ویژه مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی، اظهار کرد: قصد داریم تا با مشارکت نهادی قرآنی استان دوره‌هایی با هدف توانمندسازی هر چه بیشتر مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی برگزار کنیم و از این طریق به ارتقای دانش مدیریت و معارف قرآنی بپردازیم.

وی افزود: معتقدیم برگزاری دوره‌هایی از این دست برای توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی و پیگیری اهداف اتحادیه و تعمیق و توسعه فعالیت‌های قرآنی استان تأثیر بسزایی دارد. این دوره به موضوعاتی نظیر اخلاق مدیریت، اصول تیم‌سازی و کارگروهی، راهکار‌های رشد و تعالی سازمان، مخاطب‌شناسی و ارتباط با مخاطب می‌پردازد.

ملازاده در پایان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره نیمه دوم آذرماه سال جاری خواهد بود؛ زمان برگزاری و نحوه ثبت‌نام اعلام می‌شود، گفت: برگزاری این دوره با حضور اساتید و متخصصین قرآنی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha