مجموعه ۱۳ جلدی آثار علامه جعفری رونمایی می‌شود
کد خبر: 4013170
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

مجموعه ۱۳ جلدی آثار علامه جعفری رونمایی می‌شود

مجموعه ۱۳ جلدی از آثار علامه محمدتقی جعفری به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده و هم‌زمان با سالگرد رحلت آن عالم اندیشمند رونمایی می‌شود.

مجموعه 13 جلدی آثار علامه جعفری رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، مجموعه ۱۳ جلدی از آثار علامه محمدتقی جعفری که انتشار آن با همکاری مؤسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری ادامه خواهد یافت، مجموعه‌ای از منظومه فکری ایشان با موضوعاتی همچون انسان‌شناسی، تعلیم و تربیت، اخلاق، وجدان، فلسفه، فلسفه غرب و ... و با هدف گردآوری موضوعی و تسهیل دسترسی به آثار ایشان، به علاقه‌مندان و پژوهشگران عرضه می‌کند.
 
در آیین رونمایی این مجموعه که ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد، محمدرضا اسدی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، عبدالله نصری پژوهشگر ایرانی فلسفه و استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی، علی جعفری فرزند علامه محمدتقی جعفری و محسن چینی‌فروشان مدیرعامل دفتر نشر فرهنگ اسلامی حضور یافته و سخنرانی می‌کنند.
 
این نشست در محل مجتمع فرهنگی کتاب زیتون به نشانی خیابان کریمخان زند، بعد از خیابان ایرانشهر، پلاک ۱۴۴ برگزار می‌شود و امکان مشاهده آن از طریق مجازی و نشانی اینترنتی اینستاگرام https://instagram.com/jafari_allameh و آپارات aparat.com/ostad_jafari نیز فراهم شده است.
انتهای پیام
captcha