کارگاه تلاوت قرآن در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود
کد خبر: 4024029
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

کارگاه تلاوت قرآن در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود

کارگاه تلاوت قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.

مجتبی حسن‌زاده مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان

حجت‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، از برپایی کارگاه تلاوت قرآن کریم با حضور حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه روز جمعه، 10 دی‌ماه در این مؤسسه برگزار می‌شود.

وی افزود: نوجوانانی که در سبک‌های تقلیدی تلاوت کار کرده و در این زمینه دستی بر آتش داشته باشند، می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) از سال 1392 تاکنون، به‌صورت تخصصی در زمینه تلاوت و در چهار سبک مصطفی اسماعیل، منشاوی، شحات و عبدالباسط فعالیت می‌کند. هر کدام از این سبک‌ها توسط مربی تخصصی و در قالب تقلیدخوانی تدریس می‌شود.

مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان اضافه کرد: در این کارگاه، هر مبحثی که برای یک تلاوت محزون نیاز است، تدریس می‌شود، چون طبق بعضی از احادیث، قرآن باید همان‌طور که نازل شده است، یعنی به شکل محزون، قرائت شود. بنابراین، قاریان باید شأن نزول آیات را نیز بدانند، تا تلاوت محزون‌تری داشته باشند.

وی گفت: ظرفیت این کارگاه بین 60 تا 90 نفر است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در کارگاه می‌توانند با شماره ۰۹۰۵۴۶۳۷۰۰۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha