آغاز ثبت‌نام دوره تثبیت محفوظات قرآنی در لرستان
کد خبر: 4024413
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

آغاز ثبت‌نام دوره تثبیت محفوظات قرآنی در لرستان

مدیرعامل اتحادیه موؤسسات قرآنی لرستان از آغاز ثبت‌‌نام دوره مجازی تثبیت محفوظات قرآنی با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با هدف تقویت حافظان و مربیان حفظ در استان، دوره حفظ و تثبیت محفوظات در فضای مجازی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری چهار کلاس دوره تربیت مربی حفظ قرآن در استان، گفت: دوره تثبیت محفوظات حافظان لرستانی با هدف کیفیت‌بخشی کلاس‌های حفظ، تقویت مربیان حفظ و حافظان برگزار می‌شود.

بلواسی با بیان اینکه مؤسسه طه یاسین خرم‌آباد به‌عنوان مجری دوره تثبیت محفوظات حافظان لرستانی در نظر گرفته شده است، افزود: این دوره از جمله طرح‌هایی است که در تفاهم‌نامه مشارکت اوقاف و امور خیریه لرستان با اتحادیه قرآنی لرستان، شکل گرفته است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره، گفت: حافظان بالای پنج جزء تا ۱۵ دی‌ماه جاری فرصت دارند با استفاده از کد دستوری 1#*30930*1*6655* در این دوره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha