سفر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به کوهدشت + عکس
کد خبر: 4033271
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

سفر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به کوهدشت + عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد، امروز، 13 بهمن به شهرستان کوهدشت سفر کرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سفرهای شهرستانی خود، امروز، 13 بهمن به شهرستان کوهدشت سفر کرد و مورد استقبال مردم، مسئولان و روحانیون این شهرستان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام شاهرخی در بدو ورود به کوهدشت به همراه حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی در گلزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافت و به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی، امام‌جمعه شهرستان کوهدشت در دفتر امام‌جمعه این شهرستان دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت که با حضور بیرانوند، فرماندار شهرستان کوهدشت و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، حضور یافت.

در حاشیه این جلسه از خانواده شهید جهادگر سیروس دوست‌محمدی تبار از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تجلیل به‎عمل آمد.

انتهای پیام
captcha