آزادی یک زندانی در همدان به همت بانوان پایگاه شهید سمیه
کد خبر: 4034467
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
به‌مناسبت میلاد حضرت علی(ع) انجام شد؛

آزادی یک زندانی در همدان به همت بانوان پایگاه شهید سمیه

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی یک زندانی جرائم غیر عمد به‌مناسبت میلاد حضرت علی(ع) خبر داد.

یدالله روحانی‌منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان در یک اقدام پسندیده یک زندانی آقا را به‌مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اهدای ۲۰۰ میلیون ریال آزاد کردند.

وی ادامه داد: این بانوان در این امر پسندیده موجب شدند یک آقا در شب میلاد حضرت علی(ع) و روز مرد و در آستانه سال نو در کنار خانواده خود باشد.

روحانی‌منش تأکید کرد: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم قصد داریم پدران و مادرانی که به علت بدهی‌‎های مالی در زندان هستند در ایام سال نو در کنار خانواده خود باشند و مشکلات مالی آنها رفع شود. در همین راستا از خیران و هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم در این امر خیر مشارکت کنند و سبب حل مشکل این زندانیان در آستانه سال نو شوند.

مدیرعامل ستاد دیه همدان ادامه داد: طی هفته‌‎های گذشته در همدان جشن گلریزان برگزار شد و در این جشن نیز مساعدت‌های لازم برای آزادسازی ۵۰ زندانی فراهم شد، در حال حاضر ۲۱۷ زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد که هشت نفر از آنها خانم و مابقی آقا هستند. مبلغ بدهی این افراد در مجموع به حدود ۴۰ میلیارد تومان می‌رسد که سه میلیارد تومان آن مربوط به خانم‌هاست.

روحانی‌منش در پایان گفت: افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت و موجبات آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha