حرکت قطار نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب یزد
کد خبر: 4035016
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸

حرکت قطار نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب یزد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد.

مدرسه انقلاب یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد، 19 بهمن ماه در حاشیه بازدید مسئولان از نمایشگاه مدرسه انقلاب در شهر یزد، با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما دایر شده است، محور اصلی این نمایشگاه‌ها در دهه فجر امسال را بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، این نمایشگاه امسال به صورت تجمیعی در چهار مکان باغ موزه دفاع مقدس و امامزاده جعفر(ع) یزد ویژه پسران، مدرسه علمیه کاظمیه و دبیرستان دخترانه شاهد واقع در بلوار طالقانی ویژه دختران برپا شده است.

حسین میرشریف هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه ایران اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بیان آرمان‌های انقلاب اعلام کرد و افزود: نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند، از طرُق مختلف با شرایط آن روز و دستاوردهای انقلاب آشنا می‌شوند.

مسئول اتحایه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های استان نیز برپا می‌شود یادآور شد: عموم مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد می‌توانند تا  ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید این نمایشگاه‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha