13 هزار بسته غذایی در چهارباغ توزیع شد
کد خبر: 4052627
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

13 هزار بسته غذایی در چهارباغ توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ استان البرز از توزیع ۱۳ هزار پرس غذای‌ گرم همزمان با ماه مبارک رمضان بین افراد نیازمند این شهرستان خبر داد.

توزیع غذای گرم

سرهنگ پاسدار حسین حسنیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از توزیع ۱۳ هزار پرس غذای‌ گرم همزمان با ماه مبارک رمضان بین افراد نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: این غذاها در محله‌های کم‌برخوردار بخش‌های مرکزی و رامجین این شهرستان توزیع‌ شد.

وی ضمن تشکر از خیرین، معتمدین، متولیان مساجد و پایگاه بسیج خواهران و برادران ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که در این اقدام خداپسندانه مشارکت کردند، افزود: در شرایطی که بسیاری از خانواده‌های کم‌درآمد با مشکل معیشتی مواجه‌اند این‌گونه کارهای خداپسندانه قابل تقدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ ضمن توصیه به افراد خیر جهت حضور پررنگ‌تر برای رفع نیازهای معیشتی افراد مستمند این شهرستان، یکی از مصادیق پیروی از احکام اسلامی را تأمین نیاز فقرا و مستمندان بیان کرد و گفت: یکی از شیوه‌‏های رفتاری امام علی‏(ع) رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه بود و قطعا بهره‌گیری از این شیوه راهگشای رفع بسیاری از چالش‌های اجتماعی و اقتصادی جامعه است.

انتهای پیام
captcha