۷۵۰۰ بسته غذایی در خرم‌آباد توزیع می‌شود
کد خبر: 4070934
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی؛

۷۵۰۰ بسته غذایی در خرم‌آباد توزیع می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان گفت: به‌مناسبت دهه ولایت و امامت هفت هزار و ۵۰۰ پرس غذا پخت و توزیع خواهد شد و موکبی در جهت توزیع غذاهای طبخ شده در سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌‌الاسلام یونس مردانی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان، حجت‌‌الاسلام یونس مردانی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان لرستان، ۲۳ تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، در تشریح برنامه‌های این اتحادیه در دهه ولایت و امامت، گفت: در زمینه بزرگداشت و معرفی عید غدیر برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۵۰۰ پرس غذا پخت و توزیع خواهد شد و موکبی در جهت توزیع غذاهای طبخ شده در سطح شهر خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود، افزود: طرح نخبه‌پروری «رسا» در اتحادیه انجمن اسلامی لرستان ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول با برنامه چهار ساله آغاز شده است که در قالب این طرح مباحث تربیتی جوانان و نوجوانان در ۱۰۶ هدف تربیتی در کتاب منظومه فکری تربیتی اتحادیه انجمن اسلامی دنبال می‌شود و متناسب با موازین اسلامی در راستای تربیت نوجوانان اجرایی می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان لرستان با تأکید بر لزوم ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانش‌آموزان، اضافه کرد: غلبه هیجان و شور نشاط از شاخصه‌های نوجوانان است و در این زمینه با برنامه‌های ورزشی روحیه شادی و نشاط در بین آنها تقویت می‌شود.

مردانی با بیان اینکه در قالب طرح رسا تفکر و خلاقیت برای نوجوانان در نظر گرفته شده تا دانش‌آموزان مجبور به نوآوری و تفکر شوند، گفت: مباحث علمی از دیگر اهداف طرح رسا است که در راستای علم‌دوستی و روش مطالعه و یادگیری دروس مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح حدود ۳۰۰ دانش‌آوز در خرم‌آباد و تعداد بیشتری در سایر شهرستان‌ها تحت پوشش قرار خواهد گرفت، افزود: همچنین بستر هیئت انصار المهدی دانش‌آموزی در زمینه اقدامات تشکیلاتی برای دانش‌آموزان متوسطه اول طراحی شده است.

مردانی با اشاره به اهمیت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی، اظهار کرد: در این طرح برنامه اردوهای چند روزه سالن‌های ورزشی و مهارت‌افزایی‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha