مسئولیت خطیر فرزندان شاهد شاغل در ادارات استان
کد خبر: 4072444
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

مسئولیت خطیر فرزندان شاهد شاغل در ادارات استان

سرپرست شهرداری رشت در دیدار با فرزندان شاهد ادارات استان گیلان، مسئولیت فرزندان شهدای شاغل در ادارات را بسیار خطیر دانست و گفت: رویه اتحاد و انسجام مدیریت شهری به نفع شهر رشت و شهروندان تمام خواهد شد.

مسئولیت خطیر فرزندان شاهد شاغل در ادارات استان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید مجتبی خدمت‌بین دانا، سرپرست شهرداری رشت، ظهر روز گذشته، 30تیرماه در دیدار با فرزندان شاهد ادارات استان گیلان که در شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری رشت خانواده‌ای چهار هزار و ۷۰۰ نفری است، بنابراین راضی نگهداشتن این حجم از نیروها کاری سخت است که البته باید به هر شکلی انجام شود.

سرپرست شهرداری رشت عنوان کرد: بدون شک امنیت و آرامشی که هم‌اینک در کشور داریم، مرهون ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و خون پدران شما عزیزان است. بنابراین مسئولیت فرزندان شهدای شاغل در ادارات بسیار سخت‌تر از سایر افراد است. البته با توجه به تلاش فرزندان ایثارگران و شهدا، همانگونه که مشاهده می‌شود حتما به جایگاه واقعی خود در نهاد و دستگاه مربوطه خواهند رسید.

وی در پاسخ به برخی از عزیزان و فرزندان شاهد، اولین نهاد خدمت‌رسانی در کشور را شهرداری‌ها خواند و افزود: رشت از حیث زیرساخت‌های حمل و نقل، فضای سبز شهری و سایر امورات برای ارائه خدمت به جمعیت تقریبا ۸۰۰ هزار نفری‌اش با مشکل مواجه است. همچنین در بحث سدمعبر تنها شهرداری مسئول نیست و باید ارگان‌های موازی همچون قوه قضائیه، نیروی انتظامی، استانداری و سایر دستگاه‌ها نیز به میدان ورود کنند.

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به دستفروشانی که از سایر شهرها در شهر رشت اقدام به دستفروشی می‌کنند، اضافه کرد: شهرداری رشت در بسیاری از نقاط شهر رشت اقدام به ساماندهی دستفروشان کرده تا نظم به شهر برگردد، در حالیکه اینگونه اقدامات آورده مالی چندانی برای شهرداری ندارند.

خدمت‌‌بین دانا در پایان یادآور شد: برای ساماندهی شهر از حیث دستفروشان و البته متکدیان باید یک برنامه منسجم تدوین شود و بدون تردید شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این راه ورود کرده و به موفقیت لازم برسد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از فرزندان شاهد ادارات استان گیلان نیز دغدغه‌های خود پیرامون موضوعات شهری از جمله لزوم بهبود وضعیت نامناسب آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر، حمل و نقل شهری، ساماندهی دستفروشان، ورود سرمایه‌گذاران به شهر، آسیب‌های اجتماعی، تعویض تمثال‌های قدیمی شهدا و ... را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha