سومین نمایشگاه جشنواره استانی «اسوه» در گرگان افتتاح شد
کد خبر: 4086926
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

سومین نمایشگاه جشنواره استانی «اسوه» در گرگان افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس سومین نمایشگاه جشنواره استانی «اسوه» با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسئولان استانی امروز، ۲۹ شهریور در تالار لاله گرگان افتتاح شد.

جشنواره استانی اسوه در گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس سومین نمایشگاه جشنواره استانی «اسوه» با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسئولان استانی امروز، ۲۹ شهریور در تالار لاله گرگان افتتاح شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم گفت: این جشنواره همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات ایجاد شده تا بتواند برترین‌های خود را به نمایش بگذارد.

سردار ملک شاهکوهی گفت: درسومین جشنواره استانی اسوه ۵۲ پایگاه بسیج مساجد و محلات گلستان برتر شدند و اقدامات آن‌ها در قالب نمایشگاهی به مردم معرفی می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: ارزیاب‌های تخصصی در ۲۲ مؤلفه عملکرد پایگاه‌های محلات را در بخش‌هایی مانند فرهنگی، تربیتی، ارزشی، بصیرتی، امنیتی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ارزیابی کردند.

سردار ملک شاهکوهی نقش پایگاه های بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار حیاتی دانست وگفت: امروز درصدد هستیم که با احیای پایگاه‌های بسیج از ظرفیت آن‌ها در راستای جهادتبیین استفاده کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تلاش فرمانده‌هان پایگاه بسیج در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و گفت: این جشنواره به مدت سه روز در تالار لاله گرگان برگزار می‌شود و پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha