جهاد تبیین؛ محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی
کد خبر: 4090908
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

جهاد تبیین؛ محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی اظهار کرد: نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان است.

میلاد مرادی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، میلاد مرادی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، امروز، 18 مهر، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیش از ۲۵۰ واحد انجمن اسلامی در مقطع متوسطه اول و‌ دوم در سطح مدارس استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت انجمن‌های اسلامی در مدارس اظهار کرد: انجمن اسلامی مدارس، بستر اولیه آموزش عملی جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری به دانش آموزان است و مدیران و معاونان پرورشی مدارس با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این تشکل می‌توانند در راستای رشد و بالندگی و سلامت روحی و فکری دانش‌آموزان، قدم‌های خوب و مؤثری بردارند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی ادامه داد: دانش‌آموزان، گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور هستند که آینده و سربلندی کشور به دست این عزیزان اتفاق خواهد افتاد. دانش‌آموزان بسیار مستعد و توانمند هستند و اگر به آنان بهاداده شود قطعاً شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، تشکلی امین و سنگری ایمن در برابر تهاجمات فرهنگی در مدارس است و هدف و مأموریت اصلی این تشکل، پرورش دانش‌آموزان به شخصیت متعالی و آگاه، همگام با سیره و علوم اهل‌بیت (ع) است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، ادامه داد: جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی در این تشکل آسمانی است. نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و از این رو باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا این سرمایه‌های بزرگ را از خطرات همه‌جانبه دشمن، حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha