نگاهی به فعالیت‌های دارالقرآن بینالود + عکس
کد خبر: 4117106
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

نگاهی به فعالیت‌های دارالقرآن بینالود + عکس

دارالقرآن ناحیه کمیل شهر جدید بینالود چندی است که فعالیت خود را آغاز کرده است، در این مطلب نگاهی به فعالیت‌های این مجموعه قرآنی داریم.

دارالقرآن بینالودبه گزارش ایکنا، دارالقرآن ناحیه کمیل شهر جدید بینالود که زیر نظر حجت‌الاسلام والمسلمین رضا معماریانی، حافظ کل قرآن کریم اداره می‌شود، مدتی است که فعالیت‌های قرآنی خود را آغاز کرده است که در این مطلب نگاهی به آن‌ها داریم.

جلسه مباحثه حفظ قرآن و تربیت مربی مصححین نماز ویژه بانوان، جلسات روخوانی و روان‌خوانی قرآن و کلاس روان‌خوانی قرآن برای نوجوانان در روستای سلطان‌آباد نمک یکی از شعب دارالقرآن ناحیه کمیل شهر جدید بینالود از فعالیت‌های این دارالقرآن بوده است.

همچنین از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری کلاس حفظ مفهومی و تفسیر کار‌بردی قرآن، برگزاری کلاس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در روستای سیدآباد شعبه دوم دارالقرآن ناحیه کمیل شهر جدید بینالود و ... اشاره کرد.

شعبه مرکزی این مؤسسه به نشانی مشهد، شهرک طرق، نبش شهید ساعی ۹، جنب حوزه مقاومت کمیل واقع شده است و شعبه بینالود نیز که حدود دو ماه از تأسیس آن می‌گذرد در بینالود، محله اوارشک، حسینیه اعظم اوارشک قرار دارد.

انتهای پیام
captcha