جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 4134572
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در مشهد برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری جشن روزه اولی‌ها در راستای تکریم و نکوداشت اولین سال روزه‌داری و بندگی دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی خبر داد.

روزه اولی هامحمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: این جشن برای روزه اولی‌ها در راستای تکریم و نکوداشت نخستین سال روزه‌داری و بندگی دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی برنامه‌ریزی شده است.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان دختر به عنوان نیمه تأثیرگذار جامعه و مادران آینده جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برای نظام تعلیم و تربیت برخوردار هستند که امیدواریم برگزاری این گونه مراسم در جهت ارتقای اعتقادات دینی آنان منشأ خیر و برکت باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به اهداف برگزاری این جشن بزرگ، افزود: خاطره‌سازی و تثبیت نخستین سال روزه‌داری در ذهن دانش‌آموزان از مهم‌ترین دستاوردهای این فعالیت است که در همین راستا تلاش شد برنامه‌هایی جذاب و متنوع تقدیم حضور مخاطب شود.

پورثانی بیان کرد: این برنامه عصر امروز، 27 فروردین ماه، مصادف با 25 ماه مبارک رمضان، در محل عرصه میدان شهدای مشهد با حضور مسئولان استانی و با اجرای محمد حسین پویانفر آغاز و تا ساعت ۱۷ نیز ادامه دارد.

وی گفت: این برنامه به همت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و با مشارکت شهرداری مشهد برگزار و در پایان مراسم نیز افطاری به‌صورت بسته‌بندی شده بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha