مستندسازی جنایات گروه‌های تروریستی در عراق توسط عتبه حسینی
کد خبر: 4139260
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

مستندسازی جنایات گروه‌های تروریستی در عراق توسط عتبه حسینی

عتبه حسینی ضمن مستندسازی جرایم و جنایات گروه‌های تروریستی در عراق، بر تسریع در روند محاکمه جنایاتکاران تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه عتبه حسینی، کمیته عالی دایره‌المعارف مستندسازی جنایات گروه‌های القاعده و داعش در عتبه حسینی اعلام کرد که این کمیته همچنان به مستندسازی جرایم تروریست‌ها دادمه می‌دهد و خواستار سرعت بخشیدن به روند محاکمه و مجازات جنایتکاران و مجرمان است.

شیخ علی القرعاوی، رئیس کمیته مستندسازی جرایم داعش و القاعده، در مصاحبه‌ای گفت: این کمیته برای سومین سال متوالی به کار میدانی و جدی خود برای مستندسازی جنایات گروه‌های تروریستی داعش و القاعده در عراق ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: گروه مستندسازی عتبه حسینی به منظور فعالیت دقیق و مستند خود، بسیاری از اسناد را به صورت میدانی و از طریق شاهدان عینی جمع‌آوری کرده‌ است و در این زمینه به دنبال اطلاعات موجود در شبکه اینترنت و آنچه که توسط برخی از مؤسسات منتشر می‌شود، نرفته است.

شیخ القرعاوی خاطرنشان کرد تیم مستندسازی عتبه حسینی با تمام کسانی که در معرض جنایات تروریست‌ها بوده‌اند، ملاقات و به آن‌ها کمک کرده است با بتوانند با پشت سرگذاشتن مشکلات روحی و روانی، بار دیگر به زندگی عادی خود در جامعه بازگردند.

در همین رابطه تیم مستندسازی سازمان ملل (UNTAD) از تلاش‌هایی که توسط کمیته مستندسازی عتبه حسینی انجام شده، استقبال و ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام
captcha