سیستان‌وبلوچستان با ۲ فرودگاه میزبان زائران حج می‌شود
کد خبر: 4139617
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
برای نخستین‌بار

سیستان‌وبلوچستان با ۲ فرودگاه میزبان زائران حج می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: این استان، برای نخستین بار افتخار دارد که با ۲ فرودگاه در شهرستان‌های زاهدان و چابهار، میزبان زائران خانه خدا باشد.

اعزام زائران به حجبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان، خسروی‌بنجار، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در نخستین هم‌اندیشی دست‌اندرکاران عملیات حج در سال ۱۴۰۲ ، در فرودگاه زاهدان، گفت: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از زائران خانه خدا در فرودگاه زاهدان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: این استان، برای اولین‌بار افتخار دارد که با دو فرودگاه در شهرستان‌های زاهدان و چابهار، میزبان زائران خانه خدا باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه نخستین پرواز از زاهدان ‌به عربستان، ۲۶ خرداد خواهد بود، گفت: بیش از ۱۶۰۰ زائر از فرودگاه زاهدان و ۲۳۰ زائر از فرودگاه چابهار اعزام می‌شوند.

خسروی‌بنجار افزود: تمام سازوکارهای لازم برای عملیات حج تمتع در نظر گرفته شده و در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران بیت‌الله‌الحرام اعم از بررسی وضعیت پارکینگ‌ها، زیباسازی و آراستگی ترمینال‌‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، اماکن و محل تردد مسافران، ساماندهی مسیرهای دسترسی به فرودگاه، رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر و تابلوهای راهنمای مسافران در فرودگاه زاهدان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha