فراخوان ضبط آثار مداحی در کرج اعلام شد
کد خبر: 4163874
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

فراخوان ضبط آثار مداحی در کرج اعلام شد

دبیر ستاد مراسم‌ فرهنگی ـ مذهبی غرب کرج از اعلام فراخوان ضبط آثار مداحی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ویژه پسران زیر 14 سال برگزار می‌شود.

مداحی اهل بیت(ع)

مهدی جعفری، دبیر ستاد مراسم‌ فرهنگی ـ مذهبی غرب کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان ضبط آثار مداحی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ویژه پسران زیر 14 سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا روز 10 شهریورماه سال جاری فرصت شرکت دارند.

وی با اشاره به شرایط ارسال آثار افزود: ضبط آثار نباید بیشتر از یک دقیقه باشد، قید نام و نام‌خانوادگی، سن و نام شهر در اول فیلم ضروری است و فیلم ارسالی حتما باید به‌صورت افقی ضبط شود.

این مسئول با بیان اینکه مداحی‌هایی که تدوین و یا استودیویی ضبط و صداگذاری موسیقیایی شده باشند از دور مسابقات حذف می‌شوند، گفت: از بین شرکت‌کنندگان یک نفر به قید قرعه راهی کربلا می‌شود.

جعفری توضیح داد: پس از بازبینی آثار ارسالی، 10 نفر از نوجوانان توسط داوران شاخص استان البرز به‌صورت حضوری مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند و سه نفر برتر در اجتماع جاماندگان اربعین حسینی آستان مقدس امامزاده محمد و سکینه خاتون(ع) کرج به طور مستقیم از سیمای البرز و شبکه‌های ملی پخش می‌شود، تقدیر خواهند شد.

دبیر ستاد مراسم‌ فرهنگی ـ مذهبی غرب کرج در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا مهلت زمانی ذکر شده در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و روبیکا به شماره 09391836939 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha