دشمنان ما امروز وحدت و امنیت ملی را هدف قرار دادند
کد خبر: 4169228
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

دشمنان ما امروز وحدت و امنیت ملی را هدف قرار دادند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه چنانچه خواست امام زمان (عج) را هم‌چون اقدام سلمان فارسی برخواست خودمان ترجیح بدهیم همه چیز درست می‌شود، گفت: دشمنان ما امروز وحدت و امنیت ملی را هدف قرار دادند.

دشمنان ما امروز وحدت و امنیت ملی را هدف قرار دادند

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در جمع عزاداران هیئات مذهبی شهرستان بابل، با اشاره به حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس گفت: واقعا این همه محبت و ارادت قابل اندازه‌گیری مادی نیست و جز خدا کسی نمی‌تواند ارزش آن را دقیق محاسبه کرده و پاداش بهینه بدهد.

وی افزود: از امام صادق(ع) نقل شده که ایشان در پاسخ به این سوال که چرا از سلمان فارسی زیاد یاد خیر می‌کردند، فرمودند بگوئی «سلمان محمدی»، این بدان معنا نیست که شان فارس‌ها و ایرانیان پائین است چرا که خداوند در قرآن در چندین مورد از فارس‌ها تجلیل کرده است، که گروه آخری که خدا به آن اشاره کرده است از قوم سلمان فارسی می‌آید.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: همچنین امام صادق(ع) به وجود سه خصلت در سلمان فارسی اشاره کردند که یکی از آن‌ها این بود که سلمان هر کاری که می‌خواستند انجام بدهد به میل امیرالمومنین(ع) توجه کرده و اولویت را به آن اختصاص می‌داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ایام شهادت امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: چنانچه پیش از انجام هر کاری فکر کنیم که آیا امام هشتم (ع) آن را دوست دارد یا خیر و بعد از سنجش آن را انجام دهیم، خیلی خوب است، هم‌چون سلمان فارسی که افتخار ماست، ما خواست و میل امام زمان‌ را بر هر خواسته دیگری ترجیح بدهیم.

وی اظهار کرد: امروز یکی از نقاط آسیب فرهنگی ما همین‌جا است که ما میل خودمان را بر میل خدا و امام زمان (ع) ترجیح می‌دهیم، ما مالک تن خودمان هم نیستیم که هر طور دلمان بخواهد لباس بپوشیم جسم هم امانتی از سمت خداست، باید طوری از این جسم استفاده کنیم که امام زمان‌ دوست دارد نه دشمنانی که هر روز فرمان می‌دهند چه کاری انجام بدهیم.

محمدی‌لائینی بیان کرد: برای انتخاب نام برای فرزند یا نوه اسمی انتخاب کنیم که اهل بیتی و شهدایی باشد و امام زمان (عج) دوست داشته باشد، اگر میل حضرت نیست، باید با نفس مخالفت کنیم که در مخالفت با نفس است که انسان رشد می‌کند نه هوا و هوس‌پرستی.

محمدی لائینی با بیان اینکه پیش از هر اقدامی آن کار را اول به نفس خود عرضه کنید اگر نفس خوشش آمد با آن مخالفت کنید، عنوان کرد: این سرلوحه کار یک کافر بود که زمانی که فهمید مسلمانی را نفسش نمی‌پسندد اسلام آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت یاد شهدا و به‌ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که اسوه مخالفت با نفس و ترجیح دادن میل امام زمان(عج) بر میل شخصی خودشان بودند، افزود: اقامه نماز یکی از اعمالی است امام زمان (عج) و ولی فقیه آن را دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه حضور در هیئات مذهبی و مساجد خوب است اما اولویت در اقامه نماز، حضور در نماز جماعت و نماز جمعه است، ادامه داد: دشمنان ما امروز وحدت و امنیت ملی را هدف قرار دادند، واردات بیش از ۵۰هزار چاقو، انواع شوکر و غیره تدارکات برای بر هم زدن امنیت و وحدت ماست، برخی از نوجوانان و جوانان غافل هوای دشمنان آنطرف آبی را بر هوای امام زمان (عج) با دریافت پول و ویزا ترجیح دادند، سلمان کجا و این جور حرکات کجا؟

وی در پایان با اشاره به درسی که از دعای ندبه می‌گیریم، اذعان کرد: اگر توجه بر میل امام زمان (ع) را بر میل خودمان ترجیح بدهیم همه چیز درست می‌شود، دشمنان و هیچ کسی نمی‌تواند در زیر زمین به انسان کمک کنند، تمام این قدرت‌های استکباری در مقابل قدرت یک فرشته خدا هیچ و پوچ است، چرا سعادت و همه چیز خودمان را قربانی هوی و هوس دشمنان کنیم.

انتهای پیام
captcha