نیروی انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی
کد خبر: 4173263
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نیروی انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی

استاندار مازندران ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک به حافظان نظم و امنیت کشور با صدور پیامی خطاب به دلاور مردان نیروی انتظامی آورد: نیروی پرصلابت انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارد و در این راه شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.


سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، استاندار مازندران ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک  به حافظان نظم و امنیت کشور با صدور پیامی خطاب به دلاور مردان نیروی انتظامی آورد: نیروی پرصلابت انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارد و در این راه شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نه تنها اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج و بلندای اعتبار قرار دارد، بلکه نظم، امنیت و انتظام اجتماعی ایران اسلامی نیز درسایه جانفشانی شهیدان والامقام، نیروهای مسلح و مقتدر و همه مجاهدان عرصه امنیت در بالاترین سطح از ثبات است.

در این میان؛ نیروی پرصلابت انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارد و در این راه همه توان خود را بکار می بندد و شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

در ارتقای امنیت اجتماعی و همبستگی ملی و توجه به قانون، نیروی خدوم انتظامی با تکیه بر روش‌های روزآمد و مشارکت شهروندان گام هایی اساسی و ماندگار برداشته است و فضایی امن و آرام در جامعه حاکم کرده است و در این راستا هزینه های بسیاری متحمل شده که جای قدردانی دارد.

نیروی انتظامی در دیگر حوزه‌ها از جمله پاسداری از کیان و مرزهای ایران اسلامی، مبارزه با مصادیق ناامنی در گستره فضای مجازی، برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی و نظایر آن نیز کارنامه درخشانی دارد و ایثارگری های بسیار به خرج داده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام انقلاب بویژه شهیدان عزیز نیروی انتظامی از مجاهدان و ایثارگران نیروی خدوم انتظامی استان قدردانی می کنم و فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان مجاهد و زحمتکش نیروی انتظامی در دیار علویان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه‌سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موفق و منصور باشند.

انتهای پیام
captcha