۷۰ قائم‌شهری در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران تحت حمایت قرار گرفتند
کد خبر: 4175984
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

۷۰ قائم‌شهری در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران تحت حمایت قرار گرفتند

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر، گفت: کمیته امداد قائم‌شهر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰ زن نیازمند را در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت کرده است.

جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام قائم شهربه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امام(ره) امداد مازندران، جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر، گفت: کمیته امداد قائم‌شهر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰ زن نیازمند را در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت کرده است.

وی افزود: ماهیانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند، برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف ۳۵۰ هزار تومان شارژ می شود.

یعقوبی تصریح کرد: مادران مشمول این طرح از ابتدای ۴ ماهگی دوران حاملگی تا ماه ۶ شیردهی، ماهیانه بن کارت خرید کالاهای خوراکی ۳۵۰ هزار تومانی دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: خانواده‌های محترم می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان در این طرح ثبت نام و سپس توسط مراکز درمانی برای دریافت خدمت به کمیته امداد مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha