حمایت بیش از ۵ هزار حامی نیک‌اندیش از ایتام و محسنین قائم‌شهری
کد خبر: 4177144
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

حمایت بیش از ۵ هزار حامی نیک‌اندیش از ایتام و محسنین قائم‌شهری

رئیس کمیته امدادامام(ره) شهرستان قائم‌شهر گفت: پنج هزار و ۲۴۷ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۶ ماهه اول سال حمایت کردند.

جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام قائم شهربه گزارش ایکنا مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، جمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان قائم‌شهر، گفت: پنج هزار و ۲۴۷ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائم‌شهر در شش ماهه اول سال حمایت کردند.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۳۷۰ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت امداد شهرستان قائم‌شهر هستند.

یعقوبی تصریح کرد: از این تعداد ۱۷۶ کودک یتیم و هزار و ۱۹۴ کودک طرح محسنین قرار دارند که بیش‌ از پیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) قائم‌شهر با بیان اینکه اینکه در شش ماهه اول امسال، حامیان محترم بیش از چهار میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان قائم‌شهر کمک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همشهریان و مردم عزیز می‌توانند جهت ثبت نام در طرح حمایت از ایتام به سایت اکرام ekram.emdad.ir مراجعه و یا با تماس با شماره ۰۱۱۴۲۰۳۴۰۱۵ و همچنین ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۲۳۹۵۷۹ به جمع حامیان کمیته امداد شهرستان قائم‌شهر بپیوندند.

وی با ابراز تشکر و قدردانی از کلیه حامیان این شهرستان، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با نگاه خیر مردم عزیز به تعداد حامیان ایتام کمیته امداد شهرستان قائمشهر ۸۰۰ حامی اضافه شده است که مبالغ اهدایی از طرف خیرین مستقیماً به حساب فرزندان واریز شود.

یعقوبی ادامه داد: ایتام تحت پوشش، ماهیانه سرانه‌ای را از حامیان دریافت می‌کنند که سرانه کمک‌ها برای هر یتیم در شهرستان در حال حاضر ماهانه یک میلیون تومان است.

انتهای پیام
captcha