دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با خانواده چهارقلوها
کد خبر: 4178540
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با خانواده چهارقلوها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با خانواده چهارقلوهایی که به تازگی متولد شده‌اند دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.

چهارقلوهابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، امروز، 7 آبان با حضور مسئولان از مادران چهارقلوهایی که به تازگی در بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه متولد شده‌اند، عیادت کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در عیادت با مادر نوزادان گفت: رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است، تا این خانواده بتوانند با سهولت بیشتری و با کمترین دغدغه فرزندان خود را بزرگ کرده و آنها را تربیت کنند.

وی از همدلی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان برای اختصاص یک زمین رایگان به این خانواده با شرایطی آسان و سریع قدردانی کرد و گفت: همچنین با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی مقرر شده است که مستمری ماهانه به حساب این خانواده واریز شود.

الهامی اضافه کرد: در تأمین هزینه‌های پوشک، شیر خشک و سایر ملزومات اساسی نوزادان مشارکت خواهد شد، همچنین وام فرزندآوری نیز به این خانواده تعلق پیدا می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح «لبخند مادری» توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) چهار سری سیسمونی و کارت هدیه نقدی به این خانواده اهدا شد همچنین از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: والدین این نوزدان دهه هفتادی هستند پس ضمن اینکه باید از حمایت مالی برخوردار شوند به کمک و راهنمایی بزرگترهای خانواده نیاز دارند تا بتوانند فرزندان خود را به شکلی شایسته و با کمترین مشکل بزرگ کنند.

انتهای پیام
captcha