حمایت ۷۸۰ میلیون تومانی از مددجویان چالوس
کد خبر: 4179374
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

حمایت ۷۸۰ میلیون تومانی از مددجویان چالوس

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوس گفت: مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان در شش ماهه اول سال به ۵۶۰ نفر از مددجویان چالوسی تحت حمایت پوشش‌های تأمین اجتماعی خدمات ارائه شده است.

احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد امام چالوسبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان چالوس، با بیان اینکه در شهرستان چالوس ۳۰۵۳ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: گسترش پوشش‌های بیمه‌ای و حمایتی، سبب افزایش امید به زندگی، بهبود وضعیت و کیفیت زندگی افراد و افزایش سطح فرهنگی و بهداشتی، کاهش فقر و متعادل کردن توزیع درآمد، کاهش ریسک و نااطمینانی نیروی کار در سال‌های اخیر، بازنشستگی و تأثیر کلی آن در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

وی افزود: در شهرستان چالوس برای ۵۶۰ نفر از  مددجویان تحت حمایت از پوشش‌های تأمین اجتماعی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات و بیمه بازنشستگی به مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان در شش ماهه اول سال خدمات ارائه شده است.

عاشوریان تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۵ نفر از مددجویان بازنشسته شده و از دایره مستمری‌بگیران کمیته امداد خارج شدند.

انتهای پیام
captcha