همچنان پیگیر حقوق فلسطینی‌ها هستم
کد خبر: 4181652
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
نماینده مسلمان کنگره آمریکا:

همچنان پیگیر حقوق فلسطینی‌ها هستم

نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا در سخنانی پیرامون فشارها و محدودیت‌هایی که برای او ایجاد شده است، تأکید کرد که در جهت احقاق حقوق فلسطینیان ساکت نخواهد شد و عدالت و حقوق فلسطینی‌ها را دنبال خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، رشیده طلیب، نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا با بیان اینکه ساکت نخواهد شد، مخالفان خود را به چالش کشیده و بر دنبال کردن عدالت و حقوق فلسطینی‌ها تأکید کرد.  

روزنامه انگلیسی آبزرور در گزارش مفصلی به خانم رشیده طلیب پرداخته است که در هفته اخیر به واسطه انتقادی که از جنگ علیه غزه و اقدامات رژیم صهیونیستی کرده بود، مورد انتقاد گسترده نمایندگان کنگره قرار گرفت.

طلیب با داشتن تصویری از مادربزرگش که در کرانه باختری زندگی می‌کند، تأکید کرد که در خصوص حمایت از فلسطینیان سکوت نخواهد کرد.

او که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و با صدایی لرزان صحبت می‌کرد، از سوی الهان عمر، دیگر نماینده مسلمان کنگره مورد حمایت قرار گرفت و پس از پایان سخنرانی‌اش توسط گروهی از هم‌حزبی‌هایش که عمدتاً از رنگین پوستان بودند دربرگرفته شد.

رشیده طلیب که پدرش متولد بیت حنینا در نزدیکی قدس است، همچنان هدف اصلی طرفداران قدرتمند رژیم صهیونیستی در کنگره است و آن‌ها دیدگاه‌ها و سخنان طلیب را یهودی‌ستیزانه توصیف می‌کنند.

الهان عمر، دیگر نماینده مسلمان کنگره آمریکا از دیگر کسانی است که در روزهای اخیر به واسطه حمایت از فلسطین و محکوم کردن سیاست‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه و برخی از هم‌حزبی‌هایش مورد انتقاد قرار گرفته و محکوم شده است.

انتهای پیام
captcha