آزادی 293 زندانی جرائم غیرعمد در البرز
کد خبر: 4182833
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
از ابتدای سال انجام شد

آزادی 293 زندانی جرائم غیرعمد در البرز

رئیس ستاد دیه استان البرز گفت: امسال ۲۹۳ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه، خیرین و شهرداری‌ها از زندان‌های البرز آزاد شدند.

آزادی زندانی

به گزارش ایکنا از البرز، محمدباقر مقدسی، رئیس ستاد دیه استان البرز، 28 آبان‌ماه در آیین آزادی یک بانوی زندانی جرائم غیرعمد در کرج اظهار کرد: امسال ۲۹۳ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ستاد دیه، خیرین و شهرداری‌ها از زندان‌های البرز آزاد شدند که از این تعداد ۱۴ نفر زن و ۲۷۹ نفر مرد بودند.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی این زندانیان در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و مردم پرداخت شده است، افزود: درحال ۲۵۰ مددجوی جرائم غیرعمد از جمله ۱۸ خانم در استان البرز در انتظار کمک‌های مردمی برای آزادی از زندان هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروز این بانوی زندانی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) با بدهی یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شد، گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیون ریال از مبلغ بدهی این زندانی از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان البرز و ۲۰۰ میلیون ریال نیز از محل پویش کارکنان شهرداری کرج و مابقی مبلغ نیز توسط ستاد دیه استان پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان البرز در پایان یادآور شد: اکثر بانوان زندانی جرائم غیرعمد به‌دلیل تشکیل و ورشکستگی صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی یا ضمانت افراد خانواده که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند در زندان هستند.

انتهای پیام
captcha