اعلام برنامه‌های هئیت علقمه مازندران در ایام فاطمیه
کد خبر: 4184914
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

اعلام برنامه‌های هئیت علقمه مازندران در ایام فاطمیه

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» در ایام فاطمیه در شهرهای مختلف استان خبر داد.

باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران،باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌و‌گو با ایکنا مازندران، از برگزاری برنامه های مذهبی همزمان با ایام فاطمیه توسط این هیئت در شهرستان سوادکوه و چندشهر دیگر خبر داد و گفت: هیئت علقمه با شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم ها» برنامه‌های مختلفی خواهد داشت.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری آیین‌های سینه‌زنی در دهه اول و دوم فاطمیه همراه با روضه‌خوانی، راه‌اندازی حسینیه سیار در سطح شهرستان سوادکوه در حوزه‌های روستایی و شهری به همراه مداحی مداحان اهل بیت(ع) و برپایی ایستگاه رادیویی با نام «رادیو رسانه علقمه» درشهر قائم‌شهر اشاره کرد.

رزاق‌زاده تصریح کرد: با همراهی تمامی اعضای این هیئت در سطح استان و خانواده‌های آن‌ها در این ایام با نام حرم تا حرم از آستانه مبارک عبدالحق(ع) زیراب سوادکوه تا آستان امام‌زاده محمد(ع) قائم‌شهر و سپس به آستان امام‌زاده عبدالله (ع) در آمل زیارت خواهیم داشت.

رئیس هیئت مذهبی علقمه با اشاره به سایر برنامه‌های این هیئت در این ایام، خاطرنشان کرد: مسابقه پیامکی، اجرای روضه‌های خانگی و دلنوشته‌خوانی بین کاربران فضای مجازی در این ایام از دیگر برنامه‌های هیئت خواهد بود.

وی اظهار کرد: به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و تقارن با هفته بسیج چندین برنامه پنجشنبه‌های شهدایی به همراه روایتگری در چندین نقطه از استان در حال اجرا هست.

رزاق زاده درپایان افزود: برنامه یادواره شهدایی در منطقه چندلا شهر زیرآب سوادکوه با حضور معاون وزیر کشور و دیگر مسئولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد که طبق مصوبات ارائه شده در فرمانداری بخشی از این برنامه‌ها را هیئت عهده‌دار شده است و جزئیات کامل این برنامه از طریق رسانه این هیئت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha